Exista cel putin 3 moduri de a alege o sigla :
Sa fii propriul creeator!
Sa cauti un creeator de sigle !
Sa intrebi sotia ,prietenii sau angajatii !?
Daca esti un tip ce firma este chiar copilul tau atunci vei dori sa ca ceilalti sa o identifice cu tine si nu ai cum sa scapi ! Vei cauta sa creezi o sigla care sa exprime tot mai mult din tine si experienta ta sau din ce-ti doresti sa reprezinte activitatea ce o vei desfasurain cadrul firmei
Sa nu uitam ca forta simbolului traverseaza milenii si civilizatii.
Heraldica este un bun punct de inceput in formarea ta ca si creeator de sigle pe langa aceata e bine sa –l citesti mai des Ferdinand de Saussure el ne introduce in semiologie si in frumoasa lume a semnificatiei ,semnificantului si a semnificarii, dar fara sa-l citim pe Naom Chomski nu o sa reusim sa intelegem cu adevarat ce se intampla in lingvistica pentru ca acolo sunt semnele in lumea lor , Dupa aceea intram in lumea arhetipurilor jungiene a totemurilor si a antropologiei.
Crezi ca vei reusi singur sa gasesti o forma care sa te exprime cel mai bine ?
Deci daca nu stii ce si cum apeleaza la un specialist ! Sa nu nuitam ca cel mai simplu sa alegi o sigla este insusi cuvantul pentru ca ele este un semnificant o aglomerare de semne !
De exemplu ‘’ LA Gogoasa Gingasa’’ expima clar ce va face firma ta ! dar ce culoare alegi ? Ce font ? vei avea si un personaj ? O gogoasa intr-o forma si cu o anumita mimica ,cu o culoare care mai tarziu va deveni un logo si vei putea creea un personaj uman in forma unei gogosi si in culorile respective care va promova produsele tale ! Deci ai de ales….!