Identitatea vizuala a unei companii/brand, prin totalitatea elementelor ce o compun (forma, stil, culoare) trebuie sa transmita un mesaj clar si pozitiv care sa diferentieze compania/brandul pe piata si sa-i aduca notorietate. Deoarece cei mai multi dintre noi raspund mai bine comunicarii vizuale – comparativ cu cea auditiva – identitatea vizuala are un impact foarte puternic si este partea esentiala a strategiei de comunicare. Trebuie insa conceputa corect (sa contina elemente unice care sa va identifice doar pe dumneavoastra de la prima privire) si aplicata cu seriozitate si consecventa. Ea trebuie sa exprime cu claritatea viziunea companiei.
Conceperea identitatii vizuale si a imaginii companiei are in vedere atat nume, slogan, logo, documente personalizate (carti de vizita, foi cu antet, personalizare email sau newsletter, mape etc.), materialele publicitare si promotionale dar si website-ul companiei.. Toate aceste elemente, impreuna, ofera identitatea vizuala a unei entitati..
Noi incercam sa cream identitati vizuale de success – unice, memorabile si durabile – pornind de la analiza afacerii dumneavoastra, a viziunii si strategiei pe care doriti sa le urmati.
Intr-o lume in care suntem bombardati de forme, culori si mesaje, o identitate proprie inseamna un loc in mintea cumparatorilor. Noi te putem ajuta sa devii cunoscut.