Sigla olimpiadei londoneze o „zvastica rupta in bucati” ?
Acestea sunt cuvintele presei britanice ce au fost starnite de conceptia a logo-ului Olimpiadei de vara din Londra ! Daca-l vezi nu poti sa nu ai un moment de incertitudine, de blocaj cognitiv ! Noul curent ” flexi-logo „ce a cuprins mintile creeatoare, a mai dat nastere la un logo controversat.
Sigla poate fi vizualizata pe stie-ul oficial http://www.london2012.com/
Acest concept new wave alt logoului-ul flexibil s-a instaurat in mintile tuturor , sa nu fim foarte critici, pentru ca am inceput sa fim obisnuiti de aceasta forma de identitate vizuala „mobila” de catre Google !
In diferite forme, dar tinand de culorile propietare, ne anunta cand este revelionul sau cand este ziua internationala copilului, prin forme, jucarii sau chiar un portativ ! Mai tineti minte ?
Dar logo-ul Olimpiadei londoneze se pare ca nu are aceleasi remarci pozitive! Oare de ce ? Cauza este istoria ,vechimea simbolului ! In acest simbol nu avem asa ceva ! Pentru ca de abia a fost creat, iar nimeni nu reuseste sa faca o legatura cu ceva din trecutul sau !
Sa pare ca firma Wolff Olins a comis o inadvertenta (cea care a creat logo-ul). Cu toate ca a reusit cu alte mari nume sa recreeze un brand flexibil (New Museum of Contemporary Art in New York) aici a reusit sa aiba parte numai de critici ale presei britanice.
Replica ,firmei Wolff Olins ar fi fost una tehnica! Orice sponsor al olimpiadei poate sa-si alature pe una din bucatile din sigla, numele firmei !
In concluzie sigla din ziua de azi este mai „specializata” ,este adresata unei categorii speciale de clienti !